خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

 ۱۲ هزار زائر راهیان نور بزودی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

 ۱۲ هزار زائر راهیان نور بزودی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در اولین جلسه قرارگاه راهیان نور سپاه استان قزوین از اعزام ۱۲ هزار دانش آموز، دانشجو و بسیج اقشار و محلات از آبان ماه تا شروع ماه رمضان سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۹۳۴
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در اولین جلسه قرارگاه راهیان نور سپاه استان قزوین با اشاره به ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی واژه زیبایی به نام فرهنگ دفاع مقدس خلق کرد که گنجینه همه خوبی‌های ملت ایران در عرصه جهانی است.

وی تشریح کرد: در دفاع مقدس ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکستیم و انقلاب مان را به جهان صادر کردیم و مقاومت در برابر استکبار و استعمار را به ملت های ستمدیده جهان آموختیم. دفاع مقدس خلق حماسه های بی نظیر یک ملت بود که با رهنمون های امام مستضعفان دنیای ابرقدرت های پوشالی را ویران ساخت.

سرهنگ طاهرخانی در ادامه با اشاره به پیروزی های محور مقاومت در مقابله با اسرائیل عنوان کرد: بی شک محور مقاومت فرهنگ ایستادگی را از رشادت های بی مثال رزمندگان ایران اسلامی آموخته و مکتب حاج قاسم روشنگر این مسیر برای محور مقاومت است.

وی افزود: شکست صهیونیست ها در جنگ اخیر برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس برای جبهه مقاومت است که شجاعت و جسارت استکبار ستیزی و ظلم ستیز را در کالبد ملت های جهان نهادینه کرد.

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و جلوگیری از فراموشی این برهه افتخار آفرین تاریخ، سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برابر دستورالعمل قرارگاه راهیان نور کشور با همکاری دستگاه های اجرایی از آبان ماه سال جاری تا شروع ماه رمضان بیش از ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان، دانشجویان، بسیج اقشار و بسیج محلات را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می کند تا جوانان این مرز و بوم با رشادت‌های تاریخی ملت ایران و انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار